3837 replies · 52709 views

![]()
![]()
![]()

![]()

:blink:
:ninja: ![]()

Why wasn't I told about this secret message thingy. Anyway, it is, aha, too late. I have broken the, aha, code!

:magic:
Why wasn't I told about this secret message thingy. Anyway, it is, aha, too late. I have broken the, aha, code!
![]()
Hey Hervé,alles goed?![]()

Valt wel mee. Al heel de week wat moe, maar voor de rest alles ok.
Ben dat wisselvallig weer wel beu aan het geraken. :yuckky:
Valt wel mee. Al heel de week wat moe, maar voor de rest alles ok.Ben dat wisselvallig weer wel beu aan het geraken. :yuckky:
Op tijd gaan slapen eh ![]()
ik ook ik wou dat wij het klimaat van het Zuiden van Frankrijk al hadden
alhoewel het nog wel is leuk was om vandaag is me sneeuwballen te gooien ![]()
En wie vind gij nu eigenlijk de mooiste vrouw uit België? ![]()

Bah, over het algemeen armoede troef in Belgenland op dat vlak. Ik vind helemaal niets aan Tania Dexters, Veronique Decock en al dat babe gedoe.
Elise Crombez is een stijlvolle schoonheid. Nadia Dala heeft een exotische uitstraling die ik erg aantrekkelijk vind.
Bah, over het algemeen armoede troef in Belgenland op dat vlak. Ik vind helemaal niets aan Tania Dexters, Veronique Decock en al dat babe gedoe.Elise Crombez is een stijlvolle schoonheid. Nadia Dala heeft een exotische uitstraling die ik erg aantrekkelijk vind.
Ja dat is waar ik heb nog nooit echt een Miss België ofzo echt super gevonden,buiten Zoë Van Gastel haar vind ik echt wel knap
maarja zij was dan ook maar 2des ![]()
En Elise Crombez vind ik ook wel een schoonheid ![]()

Nadia Dala vindt je maar niks? ![]()
Kan ik begrijpen, is wat te oud voor je waarschijnlijk. ![]()
Nadia Dala vindt je maar niks?Kan ik begrijpen, is wat te oud voor je waarschijnlijk.
Nadia Dala ken ik niet ![]()
En wie is te oud voor mij?![]()

Nadia Dala. ![]()
Presenteerde een cultuurprogramma op Canvas, maar dat is ondertussen toch ook alweer anderhalf jaar geleden of zo.
Nadia Dala.Presenteerde een cultuurprogramma op Canvas, maar dat is ondertussen toch ook alweer anderhalf jaar geleden of zo.
ahja ik ben niet echt zo een fervent canvas kijker
maar ik kijk altijd wel naar de rechters ![]()
En hoe is het in West-Vlaanderen?![]()

this secret code...it's unbreakable ![]()

Nadia Dala.Presenteerde een cultuurprogramma op Canvas, maar dat is ondertussen toch ook alweer anderhalf jaar geleden of zo.
ahja ik ben niet echt zo een fervent canvas kijker
maar ik kijk altijd wel naar de rechters
En hoe is het in West-Vlaanderen?
Valt wel mee. Weeral sneeuw vandaag. ![]()

this secret code...it's unbreakable![]()
![]()